6 авг. 2009 г.

საუბრები ჭეშმარიტ ღმერთებთან ანუ მე და ჩემი სიზმრები

ხო... არა და მინდოდა სხვა რამეზე დამეწერა მაგრა :)
ჯერ ხომ ჩემი ერო კანკალი. ისევ დავფრინავდი ვალქაჯობდი ჩემი მცირე ჭკუით . სასიამოვნოა ფრენა სხეულის კორპუსით და მაღლა. ხეებს ხელებით ვიჭერდი რათა მთლად ცაში მაღლა არ გავსულიყავი. ღამდებოდა. შევაშინე რამოდენიმე ადამიანი და მერე სადღაც კლდეზე ავფრინდი. თან რაც ვიგრძენი რომ ძალით დავეშვი კლდეზე ანუ ჩემი ფრენის ვექტორი იყურებოდა მხოლოდ მაღლა ცაში მე კიდევ მინდოდა დამესვენა..
გრძელდება. ჩემს კლდეზე მოუვალ კლდეზე ამოვიდა ექსკურსია. სხვადასხვა ეროვნების ხალხი და ვიღაც ახალგაზრდა, ჩემზე ოდნავ უმცროსი ბიჭი такой зелёный зелёный халоси халоси :).
ვისაუბრეთ რაღაცაზე და ბოლო დროს ამ წელს დამეწყო ვიზუალური ფიქსაცია ჩემივე მკერდზე.
შემდეგ შეგრძნებები დამბურძგლ. ყოველშემთვევაში უცნაური ტიპაჟი იყო აბსოლუტურად ნოთ მაინ.


ეგ ერთი და მეორე :))
აჰჰჰ ნუ მამა სიზმარი რა :). ცა ვარსკვლავები. ეს ხდება ისეთ ადგილასსადაც შენობები არ არის არა და იდეაში ურბანისტული პეიზაჟია. მოედანი ალბათ. უზარმაზარი მთვარე. სხივებით. მთვარეზე ( აქ უნდა გამეცინოს :) ) იესოს გამოსახულება ( იდეაში აბსურდია ვიანიდან იესო მამაკაცია სრული მნიშვნელობით და ეზოთერიულით მითმეტეს მთვარე კი ქალია იყო არის და იქნება ). ხოზზა :) ( აქ ისევ უნდა გამეცინოს ოღონდ უშ§ოდ უკვე ) დაიწყო საუბარი აპოკალიპსი და მისი ჟამი და ნიუანსები. მე დავუწყე იესოს შეკითვების დასმა მართლა იქნება. მან კიო. მე : აბა ტკივილი და იმდენმა ბავშვმა უნდა განიცადოსო ტკივილი. მან არაფერი მიპასუხა . ეს ხდებოდა საღამოს. შემდეგ უცებ ოთახში ვხვდები და დღეა. ვხვდები რას უნდა შევხვდე. ეშმაკი რარაც ცვალებადი გამოსახულებით მაძლევს ფურცელს და იგულისხმება რომ 4 ადგილი არის დარჩენილი. იქვე მჯდომებმა ( მარტო არ ვიყავი ოთახში 30მდე ვიყავით ) აირჩიეს 2 ადგილი იმ ფურცელზე მე კიდევ შემოვთავაზე ეშმაკს kissmyass ის მაგვარი რაღაცა და კარგად შევაგინე :).



რატომ მეცინება ? :) ახირებული ვარ და ავადმყოფი და როგორ არ უნდა მეცინებოდეს ამაზე :))).


---
ეს ბЫჭი კი სამივე პერსონაჟის ნაზავია.
ჩემი ეროპარტნიორი, იესო და ეშმაკი შესაბამისად.

1 комментарий:

Sophie שרה Golden комментирует...

Такой "халоси халоси" пост, я с удовольствием прочла.