15 сент. 2009 г.

ასეთებიც ხდება ...

არც ვაპირებდი წერას მაგრამ...
ისტორიას უნდა ჩავაბარო ანგარიში და 2 წლის მერე რომ წავიკითხავ ამას ეხლ;ანდელივით უდნა გამეცინოს.
ბატონი მიხეილ სააკაშვილი ( რა საკვირველია ვიზუალურად მოდიფიცირებული და უფრო სიმპატიური ვიდრე არის ) რწყავდა ასფალტს. რა უნდა მიკვირდეს ეს ხომ ჩემი სიზმარია.
მტელი ქუჩა გადაკეტილია, ხალხი გვერდებში დგას და უყურებს. ის შუაში მიდის და რწყავს. მერე ბორდიური აი ქუჩას რომ კეტავებ ნაცრისფერი დაფორმებული ქვა. მე აქეთ ვდგავარ და არ ვინძრევი არა და ყველა გვერდებშია გადასული. მიშენკა იქედან მოდის ბორდურამდე და რწყავს არა და მტვერია და ჭუჭყი და ეს წყალი ფრიად ასსიამოვნოა ქუჩისათვის.
ნუ თავისთავად ძია ფროიდი ეხლა კვდება სიხარულით : ვააა ეს გოგო ცოტახანშჳ კიდევ თეთრ კაბას ჩაიცმევს და წითლპომადიანი ტუჩებით mister preeesident საც იმღერებს :)). მაგრამ არრა.
ხო და თავისთავად ეწ შლანგიდან მეს მომასხა წყალი. ჯერ ისე ცოტაზ მეე მთლიანად. ყველაზე სასაცილო რა არის. მეცვა ზუსტად როგორც მაცვია ეხლა. წითელი მაისური და მუქი შარვალი.

დამატებითი ილეთები და თეგები სიზმრიდა: მქონდა ჩემი კაფე, პორტალები, მე ვმონაწილეობდი дом 2 ში.

კაროჩე.... მკურნალობაც კი არ მიშველის ეხლა :)))))))))

2 комментария:

Sophie שרה Golden комментирует...

დომ 20-ში რა გინდოდა, რა აგრესიული და გულსამრევი ხალხი ცხოვრობს. ვუყურებ და გაოცებული ვარ ადამიანების ჩამორჩენილობით :( ღირსი ვარ, მეც რაღას ვუყურებ :D

mevsme комментирует...

უფფ დაიცა რა აბა მე და სააკაშვილი წუწაობანას რომ ვთამაშობდით უკეთესი იყო ? :)))))))))