20 мая 2010 г.

იყო და არა , ვიყავი და არა. არა ვარ. ვარ?

თვითონაც მიკვირს. რამდენი ხანია ვერ მოვედი აქ. ისე მგონია ეს სერვერი გასტანს წლები და მე, თუ კი ვიქნები ცოცხალი, წავიკითხავ ამას. თუმცა უმნიშვნელოა.

ისევ სიზმრები. უცნაური კვლავ. ისევ მე. სულელი კვლავ.

ვიპოვე ჩემი ბავშვობის კოშმარი. უფროსწორედ მივამსგავსე. ასეთი იყო: კანს რომ ვიძრობდი, კანის ქვეშ იყო ბოსტნეული და რაღაც ნივთები. მეშინოდა.



------------------------
ციხეში ყოფნისას ადამიანს აქვს ფიქრის საშუალება. ან არა აქვს? არც კი ვიცი ვცდები თუ არა. მე ვარ ციხეში და ის მოქმედება რომელსაც ვატარებ 24/7 ფიქრს არარ ჰგავს. სუნთქვაა.

მე აქ ვარ აი ამას ვხედავ...




ისე ,,, როგორი უცნაური რამეა შეუსაბამობა. აიძულებს ადამიანს გახდეს მაზოქისტი ან ასწავლის მოთმინებას.
მე იძულებული ვარ თუ ვსწავლობ?

1 комментарий:

ზიზი комментирует...

მეც მომწონს შენი ბლოგი.. და შენც, ვოტ :):)